Menu

Veelgestelde vragen

1. Wat zijn jullie openingstijden?

Klik HIER voor onze openingstijden.

2. Is het nodig om entreebewijzen te reserveren?

Dat hoeft in principe niet. Er zijn een paar uitzonderingen, die je wel van te voren moet reserveren. Kijk hiervoor op de pagina’s van kinderfeestjes en combinatietickets. Daarnaast moet je minimaal 2 dagen van te voren reserveren om gebruik te kunnen maken van de groepskorting vanaf 20 personen.

3. Hoe ontvang ik een informatiebrochure?

Een informatiebrochure kun je aanvragen met het informatieformulier op onze site.

4. Zijn er speciale arrangementen voor groepen?

Als je 2 dagen van te voren reserveert en je groep is groter dan 20 personen, kun je profiteren van 20% groepskorting. Als je binnenkort jarig bent, kan je ook een kijkje nemen bij onze kinderfeestjes voor speciale arrangementen.

5. Gelden er minimale lengtes/leeftijden voor bepaalde attracties?

In Plaswijckpark zijn 2 attracties waar een minimale leeftijd en/of lengte voor geldt. Wie in de Kangaroetsjjj wil moet minimaal 1,25 meter zijn. Je moet namelijk zittend in een bootje bij een touw kunnen. Als je 7 jaar of ouder bent en minimaal 1,25 meter mag je in de Kabelbaan. Je moet dan vanuit het zitje zelf de knop kunnen bedienen.

Daarnaast gelden voor onze waterfietsen en de trein dat kinderen onder de 12 jaar altijd begeleid moeten worden door een volwassene van minimaal 18 jaar.

6. Vanaf welke leeftijd mag mijn kind zelfstandig naar Plaswijckpark?

Kinderen vanaf 14 jaar mogen zelfstandig Plaswijckpark bezoeken. Kinderen tot 14 jaar moeten te allen tijde begeleid worden door een volwassene van minimaal 18 jaar.

7. Zijn huisdieren toegestaan in Plaswijckpark?

Je huisdier mag mee naar Plaswijckpark, maar je moet hem wel aanlijnen. Klik hier voor de tarieven.

8. Mag ik eigen eten en drinken meenemen naar Plaswijckpark?

Uiteraard mag jij je eigen eten en drinken meenemen tijdens je bezoek aan Plaswijckpark, maar we hebben natuurlijk ook een restaurant vol lekkers. Met je eigen eten en drinken vragen wij je wel deze te nuttigen op de daarvoor bestemde picknickplaatsen in het park. Dit is niet mogelijk in het restaurant en op het terras.

Vier jij jouw verjaardagsfeestje en wil je een eigen taart meenemen? Ook dat kan in Plaswijckpark! Wanneer je deze in ons restaurant wilt oppeuzelen vragen wij hiervoor een vergoeding van € 10,00. Je krijgt van ons dan bordjes, bestek en een mes om de taart aan te snijden. Eet je hem liever gezellig op één van onze picknickplaatsen op, dan hoef je geen vergoeding te betalen. Helaas kunnen wij i.v.m. hygiëne-eisen geen taarten (gekoeld) bewaren.

9. Hoe bereid ik me het beste voor als ik als gehandicapte Plaswijckpark wil bezoeken?

Plaswijckpark is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Alles is gelijkvloers en er zijn toiletten voor mindervaliden aanwezig. Als je tijdelijk niet zo goed ter been bent of je kunt niet zo lang staan, dan kun je een gratis rolstoel reserveren.

10. Bestaat de mogelijkheid om rolstoelen te reserveren?

De rolstoelen van Plaswijckpark zijn beperkt beschikbaar. Als je er één wilt gebruiken, kun je het beste vooraf reserveren. Dit kun je doen door te bellen met (010) 418 18 36.

11. Waar kan ik een klacht indienen?

Wij proberen je verblijf in Plaswijckpark zo aangenaam mogelijk te maken. Heb je toch een klacht? Wij horen het graag. Je kunt je klacht sturen naar Ringdijk 20, 3053 KS Rotterdam, t.a.v. afdeling klachtenafhandeling. Of stuur een e-mail naar info@plaswijckpark.nl.

Schrijf je in voor meer avontuur

De laatste evenementen en nieuwtjes maandelijks in je mailbox.

  •  *
    naam@bedrijf.nl