Menu

Plaswijckpark compensatie

Wij hebben helaas de poorten van ons park opnieuw moeten sluiten tot 25 januari. Maar gelukkig zijn de poorten van ons park nu weer open. Toch kon je een flink aantal dagen niet van ons park genieten. Dat willen wij natuurlijk graag compenseren. Lees hieronder op welke mogelijkheid wij iets voor je kunnen doen.

Heb je een ticket?

Heb je een ticket via onze eigen website gekocht? Dan is deze geldig tot en met 31 maart 2022. Zorg er wel voor dat je je ticket omboekt naar een nieuwe datum en tijd. Dat kan via deze link.

Ben je abonnementhouder?

Vanwege de corona-maatregelen was Plaswijckpark tijdelijk gesloten. Daardoor kon je helaas geen gebruik maken van je abonnement. Wij willen deze gemiste dagen graag compenseren en bieden je hiervoor drie verschillende mogelijkheden.

Doneren

In Plaswijckpark gaat ook tijdens de sluiting achter de schermen alles door. Het onderhoud, de vaste lasten en de verzorging van de dieren kosten veel geld. Omdat er in de tijd dat wij gesloten zijn geen inkomsten binnen komen, kunnen wij jouw steun goed gebruiken.

Wil jij Plaswijckpark helpen? Kies dan voor het doneren van je compensatie van het aantal verloren dagen aan ons park. Het helpt ons in deze uitzonderlijke tijd. Wij zijn je daar heel dankbaar voor!

Compensatie in de vorm van een voucher

Je kunt er ook voor kiezen om compensatie te krijgen in de vorm van een voucher. De waarde wordt berekend aan de hand van het aantal dagen dat Plaswijckpark gesloten is geweest en je abonnementsvorm.

De voucher kan je tijdens je bezoek aan Plaswijckpark besteden in de horeca of in de kadowinkel en is tot en met 31 december 2022 geldig.

Voorbeelden: je hebt een (groot)ouder abonnement voor 3 personen à 153,50 euro. Dan is je compensatie: 153,50 euro / 366 dagen = 0.42 euro per dag x het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Voor een ouder of grootouder abonnement voor 3 personen met Rotterdampas (à 76,75 euro) is je compensatie: 76,75 / 366 dagen = 0.21 euro per dag x het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement.

Verlenging abonnement

De laatste mogelijkheid is het verlengen van het abonnement met het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Op de einddatum van je abonnement verlengen wij je abonnement met het aantal dagen dat het park gesloten is geweest.

Wil je doneren? Dan hoef je niets te doen. Wij zijn hier heel blij mee.

Wil je gebruik maken van de voucher of de mogelijkheid tot verlengen? Dan kun je je keuze aangeven door een mail te sturen naar info@plaswijckpark.nl. Graag ontvangen wij dan gelijk je naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer.

Laat je voorkeur voor 1 maart 2022 aan ons weten. We hopen je hiermee een passende oplossing te bieden. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag. Je kunt ons bereiken via info@plaswijckpark.nl of via 010 – 418 18 36.

Schrijf je in voor meer avontuur

De laatste evenementen en nieuwtjes maandelijks in je mailbox.